برندینگ واژه ای است که این روزها بیش از هر زمان دیگری آن را می‌شنویم، بسیاری تصور می‌کنند برندسازی به سادگی به معنای طراحی یک لوگو است، عده‌ی دیگری نیز آن را تاسیس شرکتی بزرگ با تعداد زیادی کارمند می‌دانند. اما در حقیقت برندینگ از جهات بسیاری (از جمله طراحی لوگو، نحوه برخورد با مشتری و میزان درک آن‌ها از برند و…) به شخصیت یک شرکت شباهت دارد. برندینگ فقط به کسب‌و‌کار‌های قدرتمند اختصاص ندارد و هرکسی از جمله آزادکاران می‌توانند برای افزایش میزان درآمد و کسب شهرت برای خود، از این کار بهره ببرند.

برندینگ ویژگی‌هایی را که شما را خاص تر از بقیه می‌کند، نشان می‌دهد. بدین وسیله موفقیت شما تضمین می‌شود و این خصوصا برای آزادکارها امری ضروری محسوب می‎‌شود.

برای آغاز فرآیند برندینگ، باید از مراحل زیر پیروی کنید:

۱) اهداف کسب‌و‌کار خود را تعیین کنید

قبل از این که فرآیند برندینگ را آغاز کنید، ابتدا تعیین کنید که هدف شما از کاری که انجام خواهید داد چیست؟ برای این کار ابتدا باید تعاریف کلی خود را در چند حوزه مشخص کنید و بهتر است این کار را با اهداف کسب‌و‌کار‌های مستقل آغاز کنید. در مسیر برندینگ شخصی؛ تعیین اهداف می‌تواند یاری بخش شما باشد. این کار به شما کمک خواهد کرد تا اهداف نهایی کسب‌و‌کارتان را تجسم کنید، اهداف کوچک را برای رسیدن به موفقیت‌های بلندمدت خود به کار بگیرید و همچنین مدیریت کار‌های خود را در دست بگیرید.

ادامه دارد.

چگونه آزادکار مشهوری شویم؟ (بخش سوم)

چگونه آزادکار مشهوری شویم؟ (بخش دوم)

چگونه آزادکار مشهوری شویم؟ (بخش اول)

برندینگ ,اهداف ,کار ,آغاز ,تعیین ,جمله ,این کار ,خود را ,آن را ,تعیین کنید ,را در

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران